Generelt

Hvis du har købt et gavekort hos os, skal du blot indløse det på samme vis som med rabatkoder. Når du går til checkoutmed dine varer, kan du indløse gavekortet, ved at skrive dets unikke kode i feltet hvor der står “Gavekort eller rabatkode” ❤️

Vi er altid med på de seneste nye trends, og derfor lander der spritnye smukke styles, næsten hver uge! Hvis du gerne vil være den allerførste til at snuppe de nye drop af bøjlerne, kan du med fordel blive medlem af vores skønne nyhedsbrev. Derudover sørger vi altid for at opdatere alle vores dejlige følgere på vores sociale medier, om new arrivals! 🌟

Levering

Når din pakke ankommer i GLS-pakkeshoppen, har du 7 kalenderdage til at hente den. Herefter vil den automatisk blive sendt retur til os. Bemærk dog, at der i dette tilfælde vil blive opkrævet et ekspeditionsbeløb på 59 kr. 💕

Vores standardleverandør i Danmark og Sverige er GLS.

Vi sender til Norge med UPS ❤️

Vi vil altid gøre vores bedste, for at gøre kundeoplevelsen så gnidningsfri som muligt. Derfor har vi en ekstra-hurtig leveringstid, på kun 1 - 4 hverdage! 🌟

Hvis du skulle have modtaget et beskadiget, defekt eller forkert produkt, har du selvfølgelig altid 24 måneders reklamationsret. 

Hvis der skulle være fejl ved din vare, kan du enten få den repareret, ombyttet, pengene retur eller et eventuelt afslag i prisen - dette afhænger dog alt sammen af den konkrete situation.

Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at du opdager fejlen, vil din reklamation altid være rettidig. 

Hvis du med det samme opdager mangler eller fejl ved din ordre, beder vi dig om at kontakte vores kundeservice på hello@aaberg-cph.dk eller tlf. 52100404. Det er altid en stor hjælp, hvis du har mulighed for at medsende billeder af fejlen, eller manglen ved din vare. Herefter vil vi altid gøre vores allerbedste, for at løse problemet hurtigst muligt! ❤️

Hos os tilbyder vi flere forskellige betalingsmuligheder! Du kan både vælge at betale med diverse kredit- og betalingskort. Derudover tilbyder vi afdragsbetaling med Anyday, Viabill og Klarna 💕

Når du har placeret din ordre, sørger vi altid for at sende dig en ordrebekræftelse på E-mail! Hvis du skulle være i tvivl omkring bekræftelsen af din ordre - eller ikke har modtaget din ordrebekræftelse - er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice ✨

Retur

Hos os sørger vi altid for, at du får 14 dages fortrydelsesret. Hvis du vil returnere din ordre, skal du blot følge disse simple steps:

1. Udfyld fortrydelsesformularen, som er vedlagt i pakken. Formularen skal medsendes, når du returnerer din ordre.

2. Vedlæg herefter en kopi af din ordrebekræftelse i pakken, når du sender din ordre retur.

3. Tilføj et returlabel til din pakke - du kan købe din returlabel, her

4. Send pakken afsted, til vores adresse: Åberg Copenhagen, Akaciavej 2B, 2640 Hedehusene

Hos Åberg Copenhagen garanterer vi altid 14 dages returret på din ordre! ✨

Hvis du vil returnere din ordre, skal varens stand ikke være forringet. Du kan sagtens prøve varen på, præcis ligesom hvis du var i en fysisk butik! Hvis varen dog er beskadiget herudover, kan vi ikke forbeholde dig retten til at få hele købsbeløbet retur. Du er altså mere end velkommen til at prøve varen på, du må blot ikke tage den i brug 🌟

Hvis du skulle fortryde dit køb, og returnere din vare, vil du naturligvis få dine penge tilbage! Vi har op til 14 dages behandlingstid på returneringer, og du vil få dine penge retur, når vi modtager varen ❤️