HAr du brug for hjælp
Har du spørgsmål til et produkt, ønsker du at returnere en ordre eller noget helt tredje? Læs hyppigt stillede spørgsmål eller kontakt os på siden her - vi står klar til at hjælpe.
Ofte Stillede Spørgsmål
Vi har delt alle spørgsmål og svar op i kategorier, så du nemt kan få et overblik over, hvor dit spørgsmål ligger. Klik bare på det respektive spørgsmål, så åbner svaret.
OM VORES STYLES
Ne Louloa, vores dygtige founder, udvælger personligt hverenkelt style til webshoppen i både Italien, Paris og Frankrig. Med sit skarpe øje for detaljer, materialer, print og kvalitet, sikrer hun, at vi kun tilbyder det bedste til vores kunder. Hun rejser ofte til disse modebyer for at finde denyeste trends og bringe dem direkte til dig.
De fleste af vores styles produceres i Italien eller Frankrig.
Vi holder os altid opdateret med de nyeste trends, og derfor kan vi tilbyde helt nye og stilfulde tøjvarer næsten hver uge! Vil du være blandt de allerførste til at få adgang til de nyeprodukter, kan du tilmelde dig vores skønne nyhedsbrev. Vi sørger også altid for at opdatere vores dejlige følgere på vores sociale medier om nye styles!
Som udgangspunkt ønsker vi at der så tit som muligt, kommer nye styles på lager tittil vores kunder. Derfor bestiller vi også begrænsede antal styles hjem afhver. Skulle du være forelsket i et udsolgt produkt, vil det kun komme onlineigen hvis vi modtager en retur.
BESTILLINGSPROSES
For at placerer en ordre, vælg først de ønskede produktersamt størrelse og tilføj dem til din indkøbskurv. Når du er klar til atafslutte dit køb, gå til indkøbskurven og følg trinene for leveringsform ogbetaling.
For at kunne opretholde vores hurtige levering behandler vi
ordre hurtigt, men hvis du har brug for at ændre eller annullerer din ordre,
skal du hurtigst muligt kontakte kundeservice og oplyse dit ordrenr. På: Hello@aaberg-cph.dk eller tlf. +45 52 10
04 04.
BETALING & SIKKERHED
På webshoppen kan du betale med kreditkort, MobilePay ellerAnyday.
Det er sikkert at handle hos Åberg Copenhagen. Vi er E-mærket hvilket betyder at handelsbetingelserne er synlige og købs flowet ergennemgået og overskueligt.
ORDRE & LEVERING
Leveringstiden for ordre i Danmark og Sverige er 1-2hverdage. I Norge er leveringstiden 2-4 hverdage. Vi gør altid vores bedste for at gøre kundeoplevelsen så god som muligt. Derfor har vi en ekstra hurtig leveringstidpå kun 1 - 2 hverdage! Dog kan der ved udsalg eller under kampagner forventesen længere leveringstid
Vi har i øjeblikket ikke mulighed for at sende ordre til andre lande end DK, SE og NO.
Når din pakke ankommer tilpakkeshoppen, har du 7 dage til at afhente den i pakkeshop. Herefter vil denautomatisk blive sendt tilbage til os. Bemærk venligst, at hvis pakken ønskesgensendt, opkræves der et håndteringsgebyr på 59 DKK
Vores standardleverandør i
Danmark er GLS. Du kan nemt tracke din pakke ved at benytte tracking nr. som
bliver tilsendt din mail, lige så snart din ordre er afsendt fra vores lager.
Track din GLS-forsendelse på dette link.
Bliver du også utålmodig af atvente på pakker? Du kan tjekke leveringsstatus for din ordre ved at følge dette link. Dit tracking nr. på din pakke finder du i den maildu har modtaget omkring at din ordre er pakket. Indtast blot dit pakkenummer,og du kan tjekke, hvor din pakke er lige nu.
Skulle du have modtaget et
beskadiget, defekt eller forkert produkt, har du naturligvis altid 24 måneders
reklamationsret.
Hvis varen er defekt, kan du enten få den repareret, ombyttet, pengene retur
eller fradrag i prisen – alt afhængig af den konkrete situation.
Indgives reklamationen inden for to måneder efter, at du har opdaget fejlen,
sker reklamationen altid inden for rimelig tid.
Hvis du opdager mangler eller fejl i din ordre, bedes du kontakte vores
kundeservice på: hello@aaberg-cph.dk eller
tlf. +45 52100404.
Du bedes medsende billeder af
fejlen eller defekten når du kontakter os samt dit ordrenr. Vi lover at gøre
vores bedste for at løse problemet så hurtigt som muligt!
Når du har afgivet din ordre,
sørger vi altid for at sende dig en ordrebekræftelse på e-mail! Er du usikker
på bekræftelsen af din ordre - eller ikke har modtaget din ordrebekræftelse - er du velkommen til at kontakte vores
kundeservice.
Vi har desværre ikke mulighed
for at sampakke ordre, da de bliver taget i rækkefølge efter ordrenr.
RETUR
Hos os får du altid 14 dages fortrydelsesret fra den dag du modtager din ordre. Følg disse enkle trin for at
returnere din ordre:
Hvis du ønsker at returnere en vare, bedes du følge nedenstående trin:
1.Pak varen forsvarligt i den originale emballage.
2. Log in på vores Returportal med dit ordrenr. DK#xxxxxx Dette finder du i din ordrebekræftelse.
3. Efter få minutter modtager du din returlabel i en særskilt mail fra RETURNFLOWS. Bemærk mailen kan gå i spam mappen. (Hvis du ikke modtager din returlabel indenfor få minutter kontakt os da igen)
4. Print returlabel og sæt den på pakken.
5. Indlever pakken hos en GLS pakkeshop.
Bemærk venligst, at du er ansvarlig for forsendelsesomkostningerne ved returnering. En retur ordre kan
blive afvist hvis varen ikke er i ubrugt stand, modtages uden tags eller har
lugtgener.
Pakken sendes automatisk til
vores adresse, ved brug af vores returlabel: Åberg Copenhagen, Søvangsvej 1,
1. sal 2650 Hvidovre, Danmark
Vi tilbyder at ombytte styles enten til et andet produkt eller en anden størrelse. Hvis du ønsker at ombytte, foregår dette igennem vores returportal. Følg nedenstående trin for at ombytning:
1.Pak varen forsvarligt i den originale emballage.
2. Log in på vores Returportal med
dit ordrenr. DK#xxxxxx Dette finder du i din ordrebekræftelse. Vælg ombytning. Herefter videre sendes du til hjemmesiden hvor du kan vælge et
andet produkt eller størrelse. Når ombytningen er fuldført modtager du en
bekræftelse.
3. Efter få minutter modtager du din returlabel i en særskilt mail fra RETURNFLOWS. Bemærk mailen kan gå i spam mappen. (Hvis du ikke modtager din returlabel indenfor få minutter kontakt os da igen)
4. Print returlabel og sæt den på pakken.
5. Indlever pakken hos en GLS pakkeshop.
6. Når vi modtager din ombytning og registrere denne i vores system vil din
ombytningsordre automatisk blive frigivet, pakket og sendt.
Du har fra modtagelsen af din ordre 14 dages returret.
Vi afviser retur som sendes retur ud over returretten på 14 dage.
JA! din retur kan blive afvist, hvis produktet bærer præg af at være blevet brugt, lugter af parfume/røg, hvis der er makeup på tøjet, er tags/vaskemærke fjernet, er tøjet vasket så afvises din retur og sendes tilbage til dig.
Vi opkræver da et håndteringsgebyr på 59 DKK.
Har din retur overskredet returfristen på 14 dage kan din retur også afvises.
Ønsker du at returnere din ordre, må varens stand ikke være forringet. Hvis produktet er blevet
beskadiget, kan vi ikke refundere den fulde købspris for din returnering. En retur ordre kan blive afvist hvis varen ikke er i ubrugt stand, modtages uden tags eller har lugtgener.
Fortryder du dit køb og returnerer dit produkt, får du naturligvis dine penge tilbage!
Vi har 6-10 dages behandlingstid fra administrationstid til returnering og du får dine penge retur, når vi modtager varen.
Kreditkort: 1-3 hverdage før
pengene kan ses på kontoen.
MasterCard: Der i nogle
tilfælde gå op til 30 dage, men er ofrets på kontoen meget før.
Klarna: Pengene bliver
tilbageført til din Klarna konto.
Bemærk hvis du har betalt med gavekort vil returbeløbet komme tilbage på samme gavekort
Pengene udbetales altid til den konto ordren blev betalt fra også ved mobilpay.
Vi kan ikke refundere via mobilpay, og vi kan ikke ændre konto nr.
Vi forbeholder os retten til at afvise retur hvor flere ordre er pakket i samme pakke - Alle returnordre skal oprettes igennem vores Returportal.
KUNDESERVICE
Du er altid velkommen til at kontakte kundeservice ved spørgsmål. Vi har telefontid alle hverdage fra kl. 9-14. Mails bliver lige ledes besvaret i hverdagen fra kl. 9-14.30.
Du kan kontakte os på:
hello@aaberg-cph.dk eller tlf. +45
52100404.
PRODUKTPLEJE
Vi anbefaler altid at produkterne vaskes på 30° og undlades at komme i tørretumbler.
Nogle produkter kan det anbefales at vaske i hånden, særligt styles med sten, pailletter, fjer mm. Som gør at disse kan være ekstra sårbare. Følg altid vaskeanvisningen i tøjet ved tvivl.
GAVEKORT
Gavekort fremsendes altid på mail. I gavekortet står en kode.
Den kode skal du taste ind i kodefeltet som du finder under checkout. Herefter fratrækkes beløbet.
Gavekort kan kombineres med en evt. rabatkode. Du indtaster først gavekortkoden og derefter indtaster du rabatkoden.
Vi tilbyder gavekort som er en fantastisk gave til en du holder af. Gavekortet kan vælges på det ønskede beløb og kan købes her: Åberg
CPH Gavekort – Aaberg DK.
FORUDBESTILLING
Din ordre bliver sendt straks den forudbestilte vare lander på vores lager. Du modtager en mail så snart pakken er afsendt inkl, tracking nummer.
Vi kan godt dele din ordre op og afsende det som er på lager.
Du skal blot sende en mail til
kundeservice hello@aaberg-cph.dk og medsende dit ordr nr.
Vi har ikke trukket dine penge men blot reserveret dem. Pengene bliver først trukket og frigivet til vores konto den dag ordren pakkes og sendes fra vores lager.